در ماه جولای ۲۰۱۶ اینستاگرام برای اعضای خود قابلیت اضافه کردن دکمه ی Contact را فراهم کرد تا کاربران بتوانند ازطریق راه های ارتباطی دیگری مانند ایمیل و شماره تلفن و… با یکدیگر تماس برقرار کنند اما بسیاری از کاربران این شبکه ی اجتماعی بر این باورند که این امکان تنها برای پیج های با فالوور یا دنبال کننده ی بالا قابل استفاده است در صورتی که این قابلیت برای همگان فعال است. حال ما در این جا یعنی “هاو کن یو” و در این قسمت به شما آموزش خواهیم داد که چگونه این قابلیت را برای صفحه ی خود فعال کنید.

برای افزودن این دکمه به صفحه ی خودتان ابتدا باید اکانت خود را به یک اکانت تجاری تبدیل کنید و برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

به تنظیمات (Options) نرم افزار اینستاگرام بروید

img_5609

حال در قسمت ACCOUNT گزینه ی Switch to Business Profile را انتخاب کنیدimg_5610

در این مرحله شما باید به اکانت فیس بوک خودتان متصل شوید. در این قسمت با وارد کردن نام کاربری و رمزعبور اکانت فیس بوک وارد مرحله ی بعد شوید.

در مرحله ی آخر شما باید اطلاعاتی همانند ایمیل و شماره تلفن را که می خواهید در دکمه ی Contact قرار گیرند را وارد کنید.img_5612

به همین سادگی شما این گزینه را به صفحه ی اینستاگرام خودتان اضافه کردید. از این پس کاربران دیگر میتوانند با ایمیل یا شماره های تماس شما ارتباط برقرار کنند.

[su_box title=”نکته” style=”soft” box_color=”#000000″ title_color=”#ffffff”]درصورتی که خواستید اکانت خود را از حالت تجاری (Business)  به اکانت شخصی (Personal) برگردانید کافیست مراحل بالا را دنبال کرده و در مرحله ی ۲ به جای انتخاب گزینه ی Switch to Business Profile گزینه ی Switch to Personal Profile را انتخاب کنید.[/su_box]